seth baker

Follow

Too much draw weight or a bad arrow?

By 5 years ago

27484 views 33 comments

Is this from a bad arrow or too high a draw weight?

Comments

chuckles norris

chuckles norris

Ouch. Short arrow.
Matthew Wonders

Matthew Wonders

too weak of spine for draw weight or a crack in the shaft , always do a flex check to prevent this
kale kohring

kale kohring

just wait your skin will become very itchy
Tim Maxim

Tim Maxim

Damn!! that's gotta hurt
douglas bobbitt

douglas bobbitt

bad arrow or wrong one there is no such thing as to much. u have to have the right spine for your weight.
Renee Rennaker

Renee Rennaker

Damn that looks like it might hurt a lil. THATS GONNA LEAVE A MARK!!!
Don Wells

Don Wells

my hand has a wympathy pain in as i'm typing this,,,,,
dylan intorcia

dylan intorcia

just imagine if there was a broad head on there...
douglas bobbitt

douglas bobbitt

o i was fine with it till i read dylan commit ouch.
Bryce Cooper

Bryce Cooper

Umm, I don't know if you know this but you seem to have an entire frickin' arrow in your hand...
Jamie Walker

Jamie Walker

Holy moly!
Matthew Lichti

Matthew Lichti

GUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEE!!!! 8-(
Morgan Sloan

Morgan Sloan

Greatest feeling in the world huh! Kidding.

Ouch!! :/
bryan kelley

bryan kelley

a really mad wife. he wouldnt take her hunting, lol
scott akerley

scott akerley

GOT HIM !!!
Tyrese Artis

Tyrese Artis

Thats why I don't mess with bows. I think i'm going to stick with guns.
Gabriel Blankenship

Gabriel Blankenship

Ouch ya weak spine/bad arrow/bad luck... left hands feeling his pain right now.
jamie eatmon

jamie eatmon

Probably came from not checking his arrow for cracks or abnormalities after a miss target practicing....
Remo Carpeneto

Remo Carpeneto

Oh crap ! That's gotta hurt !!!
Michael Haynes

Michael Haynes

guys im a lil young and me and my dad have crossbows and we were walking back in and he droped his and he was behind me needless to say broad heads and skin and meat dont work
Paul Smith

Paul Smith

Got to check them arrows ouch!!!!!!!!
Devin Durm

Devin Durm

this is y i prefer steel or aluminum shafts
kent blethen

kent blethen

Ill say a cracked arrow
Mike Simmons

Mike Simmons

Maybe a short arrow or it wasn't sitting in the rest properly.
Robert Chase

Robert Chase

I agree with Devin that would suck!!
Brandon Reda

Brandon Reda

ouch i hope he will be able to hunt again
Shane Ward

Shane Ward

Hey thats my buddys hand !
Tim Mitchell

Tim Mitchell

Damn Hayden that hurt,,,,,,
Tim Mitchell

Tim Mitchell

weak splinterd arrow shaft,,,,,you have to check them when u shoot them alot.
Tim Mitchell

Tim Mitchell

Seth is this your poor hand
chuckles norris

chuckles norris

Worst arrow accident ever.
seth baker

seth baker

Tim no this is not my had i check my arrows and buy high quality arrows
Login to comment

Dropped onto the board:

Archery

4 Drops

Originally Dropped by:

seth baker

seth baker

5 years ago

Discover Other Hunts